Sunday I'm in love

Det har vart mycket åkningsupdate nu vilket vi tycker är grymt, men vi får inte glömma bort alla andra härliga saker som händer när vi inte åker, t.ex. Söndagar. jag började min söndag ganska vanligt, jobbade Focus. Jonas Engelin våran gode vän lyckades lura med mig på en härlig after work på BJK's klippor. Det var väldigt lugnt och gemytligt tills Jonas fick en idé. Han stod i princip med tidtagaruret på varje ställe som vi gick till så att vi skulle hinna med ett kort stopp på i stort sett allt som Grebbestad har att erbjuda. Detta var en helt ny aspekt för mig som vi inte är vana vid i Grekland, där man dricker i sin egen takt och tar siesta varannan timme. Det var såklart inte bara jag och Jonas som var ute, men det var bara vi som hade ett race  mot klockan. Hela gänget satt och hängde på terrassen där även vi var större delen av kvällen. kvällens höjdpunkt var såklart Cristo och hans ordvitsar. men även när jag och Jonas möter ett gäng kids som är ute på dansläger. Jonas kastar en hundralapp på backen i utbyte mot en bakåtvolt från någon. Mycket riktigt bjuds det på en bakåtvolt och jonas blir 100 spänn fattigare. Nu är jag klar med mitt svammlande så nu får ni njuta av lite bilder istället.
/Nik
jag och Jonas
Cristo och Anders. Jag vet inte ifall det är min kamerablixt som är så stark så Cristo måste blunda.
Jag och Jonas fick sällskap på  ett par stopp av guldgossarna viktor och mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0