Mina Vänner: Ted


jag heter: Ted John Forslund
 
men jag kallas: Foppa

fast jag skulle vilja bli kallad: Gunnar

jag bor i: Fagersta

men jag kommer ifrån: Motala

fast helst av allt skulle jag vilja bo i: (här har ted glömt att fylla i men jag gissar på hemma)
 
jag äter helst: Allt från havet

jag åker på en sån här wakeskate: Remote ben Horan 41

och jag har sånna här skor på mig: DVS Obscura

mitt favvotrick just nu är: switch heelside 540

när jag går ut så tycker jag det är coolt att dricka: Zingo

men i smyg dricker jag: Fanta

om jag var känd så hade jag varit: Jack sparrrow

och jag hade legat med: hon den vackra i filmen

och sen hade jag spöat skiten ur: min fiende

jag har fått för mig att vissa tycker jag är lik: en ung brad pitt

men i själva verket är jag lik: min mor och far, i en härlig combo

wakeboard är inte lika coolt som wakesk8 för: att man sitter fast i det man vill trolla med..

missa inte detta på internet: fagerstacablepark.se

eller i verkliga livet (IRL):.. Fagersta Cable park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0