Mina Vänner: Johan




jag heter: Johan Emil Greby

men jag kallas: Johnny Gorby aka Face

fast jag skulle vilja bli kallad: (här har face glömt skriva men alla vet ju att det är Tom Cruise från Coco's Bar i filmen Cocktail)

jag bor i: Där luggen läggs, och just nu är det i Grebbestad!

men jag kommer ifrån: Göteborg

fast helst av allt skulle jag vilja bo i: Tihuatenejo

jag äter helst: Gratinerade Ostron À la Mattias Brandt!

jag åker på en sån här wakeskate: Integrity Mutiny, Ryan Lemons "curse of the cajun cougar"

och jag har sånna här skor på mig: Nike Braata

mitt favvotrick just nu är: shifty shifty bs 180

när jag går ut så tycker jag det är coolt att dricka: Hard Alcohol

men i smyg dricker jag: Aperol Spritz

om jag var känd så hade jag varit: Någon kille med mustasch

och jag hade legat med: allt.. kanske inte grabbar... eller jo.. några grabbar hade säkert följt med...

och sen hade jag spöat skiten ur: hulk hogan och den killen i star trek!

jag har fått för mig att vissa tycker jag är lik: Ali Boulala!

men i själva verket är jag lik: Sigourney Weaver

wakeboard är inte lika coolt som wakesk8 för: bindings are for suckers!

missa inte detta på internet: focuswaketeam.blogg.se

eller i verkliga livet (IRL): En solnedgång med johnny gorby! eller Crazy Mondays på Terassen i Grebbestad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0